VOLT INWERTER SOLARNY SINUSPRO ULTRA 2000 60A + akumulator Volt LiFePO4 100Ah⭐️ PRODUKT NOWY ⭐️ ORYGINALNIE ZAPAKOWANY ⭐️POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI Moc całkowita (chwilowa):2000VA. Moc stała:1000W. Napięcie akumulatora:12VDC. Zakres napięcia
⭐️ PRODUKT NOWY
⭐️ ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
⭐️POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
Oprogramowanie umożliwiające komunikację urządzenia z komputerem jest do pobrania na stronie producenta.
Pamiętaj !!!
Zestaw nie zawiera przewodów do podłączenia akumulatora jak i zasilacza do sieci, przewody połączeniowe musisz dobrać dla swojego układu zależności od odległości pomiędzy urządzeniami.
Inwerter solarny SINUS PRO ULTRA 2000 to urządzenie łączące w sobie kilka funkcji: inwertera, ładowarki solarnej oraz ładowarki do akumulatorów. Czytelny wyświetlacz LCD pozwala na prostą i intuicyjną obsługę za pomocą przycisków dla ustawień takich jak: prąd ładowania akumulatora, priorytet AC/ładowarki słonecznej, dopuszczalne napięcie wejściowe w zależności od różnych zastosowań.
Zasilacz awaryjny SINUS PRO ULTRA 2000 służy do zasilania urządzeń elektrycznych wymagających napięcia przemiennego 230V z akumulatorów o napięciu stałym 12V. Wbudowany regulator solarny pozwala dodatkowo wykorzystać energię słoneczną do ładowania akumulatorów i zasilania podłączonego obciążenia.
Najważniejsze cechy:
Jakie urządzenia zasila SINUS PRO ULTRA 2000?
Dlaczego warto korzystać z zasilacza SINUS PRO ULTRA 2000?
Co wyróżnia zasilacz SINUS PRO ULTRA 2000? na tle innych urządzeń?
Wbudowana przetwornica typu czysty SINUS wytwarza na wyjściu napięcie o „przebiegu sinusoidalnym”, takie samo jak w sieci energetycznej. Dzięki temu, może zasilać urządzenia o charakterze indukcyjnym (m.in. elektronarzędzia siłowe, sprężarki powietrza, klimatyzatory, lodówki, zamrażarki etc.).
Przy użytkowaniu inwertera z serii SINUS PRO ULTRA do pracy w instalacjach fotowoltaicznych (cykliczne ładowanie akumulatorów) zalecamy stosowanie baterii najlepiej do tego przystosowanych, np.: żelowych GEL VPRO SOLAR, DEEP CYCLE VPRO SOLAR lub litowych LiFePO4.
Pamiętaj o wybraniu odpowiedniego typu akumulatora w ustawieniach zasilacza oraz właściwego dla pojemności prądu ładowania. Niewłaściwy wybór parametrów ładowania akumulatora może skutkować jego uszkodzeniem i utratą gwarancji na baterię. Używanie akumulatorów bezobsługowych typu AGM (np: serie AGM, AGM OPTI, AGM VPRO) ) do pracy w instalacjach fotowoltaicznych (układy ładowania cyklicznego) może powodować szybszą utratą sprawności/pojemności akumulatora. Takie baterie przeznaczone są i najlepiej sprawdzają się w pracy buforowej (podtrzymanie napięcia, układy zasilania awaryjnego UPS).
Tak samo jak w przypadku innych typów akumulatorów, nieodpowiednie dobranie prądu ładowania może skutkować jego uszkodzeniem i utratą gwarancji na akumulator.
Dane techniczne
Akumulatory typu LiFePO4 (litowo-żelazowo-fosforanowe) z wbudowanym układem BMS charakteryzują się przede wszystkim bardzo niską wagą oraz dużą ilością cykli pracy (ok. 6000 cykli przy DoD 100% i zachowaniu średnio 80% swojej pojemności nominalnej). Dzięki dużej cykliczności oraz bardzo niskiemu samo rozładowaniu,akumulator LiFePO4 świetnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID. Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, foodtrucki) oraz łodziach. Wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
Jakie urządzenia zasila akumulator LiFePO4?
(TYLKO przy zastosowaniu hermetycznej obudowy do akumulatora)
UWAGA:
W przypadku używania akumulatora LIFEPO4 do zasilania urządzenia z silnikiem elektrycznym, włącznie z silnikami napędzającymi
śrubę napędową, należy obowiązkowo zastosować bezpiecznik DC na obwodzie (+) akumulatora, o wartości nie większej jak podany
na obudowie maksymalny prąd obciążenia.
Obciążenie akumulatora prądem rozruchowym, który może być od 5 do 10 razy wyższy od prądu pracy nominalnej silników elektrycznych, zaburtowych, zabudowanych, kompresorów, lodówek, klimatyzatorów oraz innych urządzeń silnikowych, może powodować trwałe uszkodzenie akumulatora LIFEPO4 z BMS które nie podlega gwarancji.
Do napędzania silników napędowych w łodziach zaleca się stosowanie akumulatorów AGM ze względu na znacznie większy prąd
rozruchowy.
* Akumulator powinien być ładowany TYLKO ładowarką dedykowaną do akumulatorów LIFEPO4.