VOLT AKUMULATOR LIFEPO4 12,8V 200 AH (200A) + BMS + BLUETOOTH + MATA⭐️Produkt Nowy⭐️ Oryginalnie Zapakowany⭐️ Pochodzi z Polskiej dystrybucji〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 CECHY PRODUKTUNapięcie znamionowe: 12,8V. Pojemność nominalna: 200AH. Zakres napięcia:10.8V~14.6V.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Akumulatory typu LiFePO4 (litowo-żelazowo-fosforanowe) z wbudowanym układem BMS charakteryzują się przede wszystkim bardzo niską wagą oraz dużą ilością cykli pracy - żywotność ok. 6000 cykli przy DoD 60%. Dzięki dużej cykliczności oraz bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 świetnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak i w pracy w instalacjach OFF-GRID. Niska waga pozwala zastosować urządzenie w pojazdach tak jak m.in. kampery, foodtrucki oraz na łodziach. Wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
Posiada wbudowany moduł Bluetooth, który umożliwia połączenie się ze telefonem. Dzięki aplikacji można sprawdzić parametry akumulatora m.in. stan naładowania, pojemność do wykorzystania, aktualny prąd ładowania/rozładowania, aktualne napięcie, pojemność rozładowania.
Jakie korzyści wynikają z zastosowania maty grzewczej w akumulatorach LiFePO4?
Jakie urządzenia zasila akumulator LiFePO4?
UWAGA:
W przypadku używania akumulatora LIFEPO4 do zasilania urządzenia z silnikiem elektrycznym, włącznie z silnikami napędzającymi śrubę napędową, należy obowiązkowo zastosować bezpiecznik DC na obwodzie (+) akumulatora, o wartości nie większej jak podanyna obudowie maksymalny prąd obciążenia.
Obciążenie akumulatora prądem rozruchowym, który może być od 5 do 10 razy wyższy od prądu pracy nominalnej silników elektrycznych, zaburtowych, zabudowanych, kompresorów, lodówek, klimatyzatorów oraz innych urządzeń silnikowych, może powodować trwałe uszkodzenie akumulatora LIFEPO4 z BMS które nie podlega gwarancji.
Do rozruchu silników zaburtowych za pomocą̨ rozrusznika elektrycznego zaleca się zastosowanie akumulatorów AGM. Wynika to z tego, że w akumulatorach typu LiFePO4 maksymalny prąd jest ograniczony układem BMS do 100 lub 150A, a to za mało dla rozruszników elektrycznych.
Maksymalne napięcie ładowania wynosi 14,6V. Po dłuższym postoju (np. po zimie) nie należy ładować wysokim prądem.
Zalecamy ładowanie prądem maksymalnie 10A. Sprawdź, jakie maksymalne napięcie ładowania oferuje Twoja ładowarka, aby nie przekroczyć 14,6V, ponieważ grozi to uszkodzeniem akumulatora. Tego typu akumulatory można naładować do pełna już przy 14V, jednak proces ten będzie przebiegał wolniej.